пʼятницю, 20 квітня 2018 р.

В гостях у Сонечка на галявині Здоров’я


Всім відомо, що приємно бути здоровим. Міцне здоров'я - це найдорожчий скарб. З метою дати дітям корисні поради щодо збереження і зміцнення здоров'я  у Мащанській публічно-шкільній бібліотеці була проведена гра-мандрівка стежками здоров’я « В гостях у Сонечка на галявині Здоров’я». В ній взяли участь учні 4 класу місцевої школи  ( класний керівник Брикса М.В.). А девізом подорожі  були  слова:
«Щоб міцне здоров'я мати,
треба промінці зібрати».
Учні збирали «промінчики» Сонечка: «Режим дня», «Гімнастика. Активний відпочинок», «Чистота - запорука здоров'я», «Їжа - джерело росту і здоров'я», «Навколишнє природне середовище і здоров'я», «Здоров'я пішохода», «Корисні і шкідливі звички», «Веселий настрій і здоров'я».
Бібліотекар  в ігровій формі повела мову про те, як потрібно берегти і зміцнювати своє здоров'я. Діти багато чого пригадали, дещо дізналися нове, над чимось задумалися. Подорож виявилася продуктивною, збагатила учнів корисними знаннями. Цей захід став для кожного присутнього учня ще одним кроком до безпечного та здорового способу життя.









Немає коментарів:

Дописати коментар